Monday, June 11, 2012

My Precious Family

Today I would like to story about my precious family. hee. macam present kat lecturer pulak rasa. Keluarga tuu sangat berharga bagi aku. Kalau takde keluarga, tak mungkin aku ada di sini. Keluarga laa tempat aku berteduh, tempat mengadu domba, mencari sinar kebahagiaan, kenal erti sayang & cinta. Aku sentiasa perlukan mereka tidak kira bila dan di mana. They are always there for me :)

Oke ni versi formal. Actually ni gambar masa Aidilfitri 2010. Ni satu-satunya gambar full yang semua ada.

Oke ni versi tak formal + gila-gila sikit. sikit jer. hee. Whenever I look this photo, it made me thinks "cute jugak family aku ni". hihihi

THE BEST PARENT I EVER HAVE. i love them so much. Tak tercapai akalku nak describe. hee. They are just look perfect.

Abang yang sulung, Abdul Malik (Along) ! He is so smart. Bercita-cita nak jadi macam dia. hee. The woman who wears the white scarf is my sister in law, Maryahaslini (Kak Lin). Lagi 2 orang tuu, anak buah kesayangan. Arieana Maisara & Arman Madani.

Abang yang ke-2, Muhd Zhafri (Angah) ! Sekarang dia navy kat TLDM Kota Kinabalu. He is so fierce ! hahaha. takut jugak aku. Masa kecik-kecik dulu selalu kena marah sebab kacau dia study. TAPI garang-garang dia pon, dalam hati ada taman woo. Ayah aku pernah cakap "angah kan mat bunga". kikiki

Abang ke-3, Mohd Hisyam (Alang) ! He is really sweet. so true ! Kalau ada masalah aku berbesar hati nak share dengan dia. Dia penyayang dan kelakar. Kalau tak silap, tahun ni dia dah cecah 26 tahun. Seriously, kalau borak dengan dia tak nampak macam umur tuu. He looks younger than that.

This is me, Anisah (Kakak) ! Tatau macam mana nak describe diri sendiri. Aku pun confuse. But what can I say is I am THE ONLY DAUGHTER in my family. haaa.. mesti nak cakap aku manja kan.?? no no no. sama sekali tidak. mama & ayah bagi kasih sayang sama rata jer. tak lebih tak kurang. hee. walaupun aku dikelilingi kumbang-kumbang sejak kecik dan terpaksa main game lelaki (kereta, robot, etc.) tapi tak kisah sangat. janji bahagia. they treat me well oke. tak kena buli pun. hehe

Satu-satunya adikku, Khairul Anwar (Keyo). He's now 19 years old. My story-mate. Too caring and helpful. Boleh dikatakan sangat rapat sejak kecik lagi sebab beza umur kami 2 tahun jer. We always did things together. makan, tengok wayang, tengok tv, jalan-jalan. Pendek kata, top secret aku semua ada kat dia. hahaha

Ni tok aku kat Perak. Bila datang rumah dia, mesti dia masak sedap-sedap. hee

Haa... ni anak cucu cicit Tok Puteh. ramai kan.? ada lagi ni yang takde.

Oke sampai sini dulu yer.. Banyak dah cite pasal family. As a conclusion, I LOVE THEM SO MUCH :)


No comments:

Post a Comment