Friday, June 8, 2012

I am Newbie ;)



Assalamualaikum. Hai semua ! ;) I am still newbie here. hope to get in touch with other people. jalinkan ukhuwah antara satu sama lain. it must be nice isn't it.? hee. Actually, dah lama pasang niat nak buat blog.. daripada zaman hingusan lagi tapi baru sekarang rajin. Opps, terlupa nak introduce diri sendiri. Oke, lets begin here.

Nama sebenar Anisah binti Nik Zaid. pendek jer kan nama aku.? hee. tapi tuu laa nama dalam ic dan surat beranak. Ayah aku yang namakan nama tuu. pendek pun takpe tak kisah u olls.. janji ada nama kan. aku dilahirkan di Hospital Besar Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Haa.. see, aku orang Penang. ori punya. hee. tapi bukan anak mami tau. no no. takde darah mami ke mamak ke takde. aku dilahirkan pada 28.6.1991. Jadi, bulan 6 ni genap laa umur aku 21 tahun. hahaha. gelakkan diri sendiri sebab dah bertambah umur. bukan tua oke, bukan. Aku belajar kat UNIKL MICET, Melaka. dah 2 tahun aku belajar kat sana. ada lagi 2 tahun. haih. tak sabar nak habis.. rasanya ni jela kot yang aku nak cite. nanti cite lagi ehh.? :)

1 comment: