Wednesday, June 27, 2012

Kasut Baru

Assalamualaikum. First sekali nak lahirkan rasa syukur sebab semua subjek untuk sem 4 pass. Alhamdulillah. Syukur sangat. TAPI satu jer yang tak menarik.. UNIKL tak nak release result lagi buat masa ni. We can only know our status either it pass or fail. The details result will be released on 31th July 2012 after the senate meeting. 31 Julai tuu hari pertama start kelas. So nak tak nak kena tunggu laa kan..

Oke motif utama nak cite ialah kasut baru. Aku seorang penggila kasut dan pantang nampak kasut cantik-cantik. Dia akan menggila oke. hahaha. Semalam aku beli kasut baru dekat kawan sekolah lama, Amira Azinni. Sekarang dia berniaga online dekat facebook. Macam-macam jual. Kasut, tudung, dan baju. Dia jual kasut murah-murah dan cantik.

Flat shoes. Aku kurang gemar pakai tapi kadang-kadang perlu jugak. I bought it because the material used look like a jeans. Aku jugak penggila jeans. hehehe

Wedges yang tutup kaki habis. hahaha. Lawak pun ada bila pakai ni tapi NICE. Nampak elegant. Boleh laa kalau nak pakai jalan-jalan jauh or kenduri.

Cantik kan kasut yang dia jual. Bagi aku oke laa berpatutan dengan harga yang dibeli.

Ni facebook page dia: https://www.facebook.com/kita.galeri

No comments:

Post a Comment